Iz KTD Bilan dobili smo priopćenje za javnost – osvrt na proteklo razodblje, zahvalu na suradnji i razumijevanju, te poziv na otklanjanje problema – obraćanje korisnicima direktora društva Tomislava Jurjevića:
Poštovani korisnici !
Bliži se kraj još jedne turističke sezone koja je za naše komunalno društvo bila iznimno zahtjevna i naporna. Veliki broj turista donosi i veće količine komunalnog otpada kojeg treba sakupiti i organizirati prijevoz do deponija. Ono što je bilo posebno i obilježilo cijelu sezonu, a time i prouzročilo dodatne probleme jesu iznimno visoke temperature na samo dnevne već i noćne kada naši djelatnici skupljaju otpad. Nedovoljan broj djelatnika, stariji vozni park, velike količine otpada i visoke temperature bile su uzrok i brojnih kvarova ponajprije na hidraulici vozila, što nažalost utječe na kašnjenja u planiranom odvozu otpada.
Brojni telefonski pozivi, traženje objašnjenja i razloge kašnjenja, uz veliku strpljivost naših djelatnika u uredu i molbi za razumijevanje, često bi bili neprimjereno komentirani.
Tijekom ljetnih mjeseci na području Općine Orebić prikupi se i odveze na deponij oko 1.400 tona otpada, odnosno 70 posto od ukupne godišnje količine, što znači da je najveći obim posla za naše djelatnike u najgorim uvjetima rada, po velikim vrućinama i uz veći broj prekovremeni sati.
Ono što svakako valja napomenuti je i neprihvatljivo ponašanje dijela naših sugrađana i korisnika naših usluga, koji nepropisno odlažu otpad van njihovih spremnika, po ulicama, po nogostupima i uz koševe za otpad namijenjene turistima i šetačima. Taj otpad se mora ukloniti, a nažalost nemoguće ga je naplatiti što donosi gubitak našem komunalnom društvu.
Drugi problem je samostalno bacanje otpada u prostor kamenoloma u Podvlaštici pod okriljem noći ili odbacivanje uz cestu kako bi se izbjeglo plaćanje od nekoliko pražnjenja mjesečno više ili računi veći za 20-tak eura.
Sadržaj u žutim kantama namijenjenih za odlaganje reciklabilnog otpada – plastike često je bio zaprljan miješanim komunalnim otpadom što stvara dodatne probleme i bitno povećava troškove poslovanja.
Budući svakog prvog četvrtka u mjesecu odvojeno prikupljamo staklene boce i ambalažu, nema ni jednog razloga da se staklo odbacuje u zelene kante, ali na žalost i to je učestala praksa neodgovornih pojedinaca.
Iskreno se nadam kako će ovakvih nepravilnosti od strane korisnika naših usluga biti što manje.
I na samom kraju ovog obraćanja prema svim građanima i korisnicima naših usluga želim se ispričati u ime svih djelatnika i zahvaliti većem broju korektnih i savjesnih građana na razumijevanju za sve zastoje i kašnjenja u obavljanju naših redovitih poslova.
S poštovanjem,
Direktor
Tomislav Jurjević